»Zelo me veseli, da je stekla gradnja prvega predora Konovo. Ta je del navezovalne ceste na hitro cesto Slovenj Gradec-Velenje jug. Zaključek je predviden v drugi polovici naslednjega leta.«
»Kombi je peljal po cesti skozi predor Markovec od Izole proti Kopru v napačni smeri.«
»Gradnja predorov je najbolj tvegano delo v gradbeništvu.«
»Velik del te druge proge bo skozi tri najdaljše predore praktično že zgrajen.«
»Tako, da je luč na koncu predora in konec leta 2026 se bomo vozili.«
»Korošci si cesto zaslužijo ‒ že včeraj.«
»V servisni cevi predora Lokev se je dnevno na enem čelu izkopalo približno pet metrov kalote predora. Ker je izkop predora potekal iz dveh smeri, govorimo torej o 10 metrih kalote predora na dan. V servisni cevi predora Beka pa se je pred kratkim naletelo na večji kraški pojav, ki je zadnji mesec upočasnil napredke pri gradnji. Povsem naključno se je zdaj mesto preboja zgodilo v kraški jami, ki je tudi najdaljša kraška jama, ki je bila odkrita in je dolga kar 600 metrov. Trenutno poteka sanacija kraške jame.«
»Gradnja predorov je najbolj tvegano delo v gradbeništvu, v vsem tem času pa se niso zgodile nobene večje nesreče.«
»V Sloveniji se predori niso gradili že več kot deset let. Štejejo samo reference, ki so stare manj kot deset let. In edino slovensko podjetje, ki je gradilo predor, je gradilo predor dolžine 700 metrov. Tako da nobeno od naših podjetij ne more samostojno nastopati.«
»Trenutno smo na 385. metru, kar predstavlja okoli 11 odstotkov dolžine celotnega predora.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju